8 decembrie 2024, 2:31

România este promovată pe autobuzele din principalele orașe britanice

România va fi promovată ca destinație turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM) și printr-o campanie outdoor (OOH) desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool.

În perioada 5-7 noiembrie, la WTM Londra, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) va participa în cadrul evenimentului Business-to-Business (B2B).

Standul național al României are 35 de co-expozanți, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociații și federații de profil și Organizații de Management al Destinației.

O campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool are loc deja.

150 de autobuze circulă în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populația Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel național.

Acțiunea, care poartă mesajul „Hop on board to Romania” va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomerația urbană și de audiența diversificată din aceste orașe.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol