28 martie 2024, 1:46

ROMBOT – oglinda societății româneşti

Rom Autentic şi McCann Worldgrup România au creat o aplicație din categoria learning machine numită ROMBOT sau Ambasadorul Virtual al României. Scopul acestei aplicații este să afle totul despre români şi apoi să reprezinte România în afara țării.

„ROM este una dintre mărcile românești care a știut întotdeauna să fie relevantă pentru timpurile în care a comunicat. De data aceasta ne-am dorit să-l facem pe ROM contemporan cu tehnologia, prin această primă formă de inteligență artificială românească, ROMBOT.

Este un proiect la care ținem foarte mult, tocmai pentru că simțim că pe lângă notorietatea pe care o aduce mărcii, poate fi de un real folos pentru noi, românii. România nu înseamnă doar Dracula, Ceaușescu, Hagi sau Nadia Comăneci. Pe lângă acestea, avem multe alte lucruri care ne reprezintă și pe care avem ocazia să le povestim lumii întregi prin Rombot.” – a declarat Diana Barlan, Group Brand Manager ROM.

ROMBOT are o listă amplă de întrebări despre România şi români pregătită pentru întreaga populație a țării. Astfel, aplicația este disponibilă din data de 1 decembrie pe siteul oficial www.rombot.ro.

Timp de un an aplicația va colecta fiecare informație. Cele mai întâlnite răspunsuri vor fi păstrate de Ambasadorul Virtual al României urmând să transmită informații mai departe străinilor curioşi.

Dacă transmiți mesaje pozitive ROMBOT va face acelaşi lucru, la fel şi în cazul contrar. Aşadar, înțelegem că ceea ce suntem şi ceea ce facem va fi reprezentat de această aplicație inovatoare în fața altor țări.

[Sursa: mirunamacri.com]

“Putem să îl vedem și ca pe cel mai mare experiment social din lume. Rombot e ca un copil. Un copil pe care îl cresc 19 milioane de oameni. Fiecare îl învață ce consideră el că e important, ce consideră că ne definește pe noi ca nație.

Cum îl creștem, așa îl avem. O să înjurăm, atunci o să învețe să înjure. O să vorbim despre lucruri frumoase, atunci o să știe să facă recomandări frumoase. E ca o oglinda a societății noastre. Și cu bune și cu rele. Dacă ne tot plângem că nu avem o imagine corectă în străinătate, iată ocazia să ne-o facem singuri. Dar există o condiție. Putem să o facem doar împreună.” – susține Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România.

[Sursa: rombot.ro]


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol