Noul single al cântăreţei Adele, „Easy On Me”, a devenit cel mai difuzat din istoria radioului american în cursul săptămânii de după lansare.
Variety, care a transmis informaţia, nu a precizat şi numărul oficial de difuzări, dar indică faptul că cel puţin 451 de posturi de radio americane l-au inclus în playlistul lor.
Și asta nu e totul. Videoclipul a înregistrat pe YouTube peste 112 de milioane de vizualizări, și asta doar în 10 zile.
Cântecul a debutat, în cinci ore, pe locul 68 în clasamentul Billboard.
Vineri, 15 octombrie, la câteva ore după lansare, „Easy On Me” a devenit cel mai ascultat cântec într-o zi pe platforma de streaming Spotify.
Adele a reușit astfel să facă suficientă “gălăgie” în așteptarea albumului „30” va fi lansat pe 19 noiembrie, la şase ani după ultimul album, „25”.
Se mai îndoiește cineva de succes?
Comentariile sunt oprite pentru acest articol