CITIRE

Un român sparge monopolul gadget-urilor străine di...

Un român sparge monopolul gadget-urilor străine din piața românească. Brand-ul românesc care îndrăznește să înfrunte marii giganți din IT

Cuprins de nebunie sau de încredere în sine, un român a reușit să țintească mai sus de aspirația de a avea un gadget – a îndrăznit să îl producă !

Nici nu poate fi vorba sa mai trăim fără sa avem un gadget – în buzunar, la mana, ne uitam la el, tastăm sau facem toate minunile ce se mai inventează în fiecare zi. Dar sa îndrăznești să inventezi un brand nou în zona asta și să concurezi cu giganții pieței este cu adevărat o provocare.

Evolio – o marcă 100% românească a fost privită la început cu scepticism de către toți cei care auzeau de inițiativa lui Liviu Nistoran, cel care a îndrăznit să creadă că poate aduce consumatorului român extrem de pretențios un produs corect din punct de vedere al raportului performanță versus preț.

Este cool să fie made in România

Este frazarea pe care am întâlnit-o nu doar la managementul Evolio, ci tot mai des de la cei care fac parte din generația activă a României.

Cu un produs generat exclusiv în România, la mai bine de 10 ani de la intrarea în piață, Liviu Nistoran rezistă într-un mediu competitiv și permanent supus evaluărilor consumatorului român, care trebuie să o recunoaștem, este unul extrem de documentat dar, în egală măsură, capricios și critic. Și, iată cum, în loc să ajute exportul de inteligență românească către alte zări mai prospere, Liviu Nistoran a adunat sub umbrela Evolio unele dintre cele mai bune minți ale IT -ului românesc, reușind să creeze o companie dinamică, în care inovația este la ea acasă. Dacă la început au fabricat un GPS pe care au pus harta României, în momentul de față, ceasurile inteligente, smartphonurile, camere video  sau scuterele electrice Evolio le putem găsi nu doar în competiția pentru consumatorul român, dar și pentru supremație în piața de profil a Europei de Est.

Așadar, povestea Evolio se poate traduce în istorisirile unor oameni care ar fi putut să genereze plus valoare în marile companii de IT ale lumii, dar care au pus bazele unui hub de inteligență aici, în România, ca o mărturie a scolii și a lumii în care s-au format.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

INSTAGRAM
URMĂREŞTE-NE PE INSTAGRAM