CITIRE

„VforVitange20” s-a încheiat. Ce s-a î...

„VforVitange20” s-a încheiat. Ce s-a întamplat pe parcursul celor 2 zile?

 Material realizat de Bianca Mitulețu

Cel mai important târg de design contemporan și cultură vintage „VforVitange20”, a reunit 100 de designeri contemporani, 10 colecționari de vintage autentic și 3 universități la a 10-a ediție, în weekend-ul trecut (21-22 aprilie), pe Vasile Alecsandri 4, „The Landmark”.

sursa: editiadedimineata.ro

Pe parcursul celor 2 zile, vizitatorii s-au bucurat de cele mai bune creații ale unor branduri de succes și nu numai. Intrarea s-a făcut pe baza unui bilet achziționat de la intrare, sau online în valoare de 12 lei, care asigura accesul în ambele clădiri în care erau expuse produsele pentru „VforVitange20”.

sursa: editiadedimineata.ro

sursa: editiadedimineata.ro

Și pentru că în mare parte evenimentul a fost cu și despre femei, care, după cum știm cu toții, devin sensibile la accesorii, diverși designeri le-au delectat pe doamne cu cele mai reușite creații, cum ar fi:

LIA ESSENTIALS -unul din brandurile care a atras majoritatea vizitatorilor cu accesoriile ușor atipice pe care tocmai le-a lansat.

sursa: editiadedimineata.ro

OTILIA FLONTA – ale cărei genți au făcut multe priviri să rămână blocate pentru câteva secunde.

sursa: editiadedimineata.ro

sursa: editiadedimineata.ro

sursa: editiadedimineata.ro

MELLONCOLLIE CERAMICS – care a venit cu un stil diferit, unde produsele din ceramică se pare că s-au bucurat de succes încă de la începutul evenimentului.

ATELIERUL DE PORȚELAN – este un alt brand care a câștigat teren cu produse din materiale mai rar folosite.

sursa: editiadedimineata.ro

IE CLOTHING – de asemenea, cunoscutul concept a făcut senzație cu iile la care visează orice femeie.

sursa: editiadedimineata.ro

sursa: editiadedimineata.ro

Un alt designer care s-a făcut remarcat din cei 100 prezenți, este și Alexandra Crișan, deținătoarea „Sensorium”, care ne-a acordat un interviu privind colecțiile și business-ul ei.

Ce ne-a atras la „Sensorium”? Pe lângă hainele cu personalitate, sloganul, care se încadrează perfect în colecțiile Alexandrei. Astfel, stând de vorbă cu ea, am aflat următoarele:

Bună Alexandra! M-am oprit la standul tău, deoarece m-au impresionat foarte tare combinațiile de culori pe care le folosești pentru produsele tale, dar și sloganul, care cred ca te reprezintă! Așadar, care este ideea conceptului?

Alexandra Crișan: După cum spune și sloganul „Acoperă trupul, descoperă sufletul”. Merg pe ideea că moda este mai mult decât simple haine și că este modul prin care omul se exprimă și își crează anumite stări. Cred cu tărie că prin vestimentație ne schimbăm starea, că este și asta o știință.

Cum a luat naștere „Sensorium”?

Brandul a luat naștere în facultate, mai exact în 2007. Am avut de făcut un proiect de business, la Facultatea de Marketing din Iași și atunci a apărut ideea de la baza „Sensorium”.

Având în vedere faptul că sunt atâtea branduri de haine în acest moment, ce aduci nou pe piață?

Filozofia din spate. Merg foarte mult pe psihologia culorilor. În trecut am studiat psihologia, așa că o combin cu moda.

Ce te inspiră în momentul în care lucrezi la o nouă colecție?

Stările oamenilor. Câteodată mă plimb și pur și simplu simt ce trăiri au oamenii din jurul meu și așa transpun asta în creații.

Și pe final, spune-mi te rog, cum reacționează clienții „Sensorium”? Ce feedback-uri ai?

Am un feedback foarte bun, absolut toți mi-au spus că am o calitate deosebită la produse, că sunt modele diferite, din materiale calitative.

Alexandra Crișan („Sensorium”): „Acoperă trupul, descoperă sufletul”

facebook.com

sursa: editiadedimineata.ro

La încheierea evenimentului au fost acordate mai multe premii, printre care și „Most Popular Designer”, care a fost obținut prin vot de designerul Adina Grapa.

facebook.com


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.