20 aprilie 2024, 18:42

10.000 de copii conectați la educație prin eforturile oamenilor din business

Accesul la educație este cel mai important lucru, mai ales în aceste zile. Eforturile sunt imense și de aceea orice inițiativă trebuie salutată. Cu atât mai mult când această iniţiativă are rezultate vizibile!

Astăzi vorbim despre inițiativa organizației Narada.

Inițiativa „Conectarea la școală, singura șansă reală”, susținută de Fundația Romanian Business Leaders și Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS), face parte din eforturile organizației Narada de a facilita digitalizarea procesului educațional pentru 10.000 de copii din comunități vulnerabile, în care școala continuă în format hibrid sau exclusiv digital în contextul pandemiei.

Inițiativa vine să continue demersurile organizației de la momentul închiderii școlilor în martie, când echipa Narada a reconectat la educație 1000 de copii în doar opt săptămâni, folosind o platformă de crowdfunding proprie.

Platforme interne de crowdfunding

În aceste săptămâni, Narada a creat pentru fiecare dintre companiile care s-au alăturat organizației, platforme interne dedicate de crowdfunding în care angajații lor au putut contribui la susținerea accesului la educație, a numărului de copii dorit.

Ulterior, voluntarii ambasadori din fiecare companie au mobilizat activ implicarea angajaților timp de două săptămâni începând cu 24 septembrie.

Narada a mobilizat astfel comunitățile de angajați a zece companii multinaționale și antreprenoriale, pentru a conecta la educație via tehnologie 10 000 de copii din comunitățile defavorizate, care funcționează în scenariul roșu sau galben.

Printre companiile ai căror angajați s-au mobilizat se numără L’Oreal, Ipso, Cora, Bolt, Softbinator, Servier Pharma și Qualitance.

Câteva cifre

Astfel, în urma campaniilor de crowdfunding în care s-au implicat voluntarii din cele 10 companii care s-au alăturat organizației Narada:

  • S-au strâns resurse pentru 3395 elevi. Resursele financiare pentru 2395 au fost strânse de angajații celor 10 companii în campanie, iar o altă companie a adăugat suma necesară pentru încă 1000 de copii
  • 150 ron – donația medie per angajat
  • 6000 ron – donația maximă a unei persoane fizice
  • 3 companii – au ales să continue mobilizarea echipelor lor și pe parcursul lunii octombrie pentru a completa resursele cu care contribuie în campanie

Fondurile obținute astfel vor fi investite cu prioritate, via platforma de crowdfunding  dedicată profesorilor, în comunitățile vulnerabile care au provocări în a oferi tehnologia necesară elevilor, pentru continuarea procesului educațional în context CoVid.

Cei 20.000 de oameni din business, din 10 companii importante care s-au alăturat misiunii Narada vor conecta la educație peste 10.000 de copii  și vor continua să se concentreze pe școlile aflate în scenariul roșu/ hibrid.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol