Da, da, jocul pe care îl credeați dispărut. Faptul că nu ați mai văzut buimaci prin parc cu nasul în telefon, nu înseamnă că a dispărut. Pokemon GO e pe val! Și îi merge din ce în ce mai bine.
Pandemia a însemnat un punct de cotitură în istoria Pokemon GO. Băieții de la Niantic s-au prins din vreme și au schimbat regulile. Nu a mai trebuit să te duci tu și să umbli fizic după cai verzi pe pereți – pokemoni în acest caz – ci o puteai face din confortul casei tale. Cool, nu?
Astfel, Pokemon GO s-a urcat pe valul jocurilor care au profitat de izolarea socială, în loc să fie afectat de aceasta. Și chiar a folosit-o.
Și rezultatele s-au văzut. În primele 10 luni ale anului, Pokemon GO s-a situate pe locul trei în topul jocurilor pentru telefoanele mobile.
A făcut 1 miliard de dolari (până acum), cu o creștere de 11% față de 2019 și cu 30% față de perioada similară a anului trecut, scrie The Hindu.
Lansat în 2016, Pokemon GO a făcut în primul an peste 800 de milioane de dolari, apoi a căzut, pentru ca în anul următor să-și revină spectaculos. Pe scurt, de la lansarea sa a reușit să “strângă” peste 4,2 miliarde de dolari.
În fine, și o mică statistică. Dintre jucători, 78% au telefon cu sistem de operare Android. Cu toate acestea, se pare că jucătorii “adevărați” au iOS. Circa 46% dintre veniturile jocului provin de la cei 22% utilizatori de iPhone.
Acum că v-am atras atenția, puteți să îl descărcați. Sau, de ce nu, să investiți…
NEBUNIE. BABY SHARK a ajuns piesa cu cele mai multe vizualizări pe YouTube. Vezi ce recorduri bate!
.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol