22 ianuarie 2022, 13:51

Black Friday la americani: participare mulțumitoare, dar mai mică decât înainte de pandemie

Preocupările legate de lanțul de aprovizionare i-au determinat pe mulți americani să facă  mai multe cumpărături în persoană. Traficul pietonal de Black Friday a crescut cu 48% față de 2020, dar a fost în scădere cu 28% față de 2019.

Cheltuielile totale online de Vinerea Neagră au fost de aproximativ 8,9 miliarde de dolari – la limita de jos a estimării și ușor mai scăzut decât în ​​2020, când cheltuielile totale au atins 9 miliarde de dolari. În 2019, cheltuielile online de Vinerea Neagră au ajuns la 7,4 miliarde de dolari.

Este prima dată când, atât Ziua Recunoștinței, cât și Vinerea Neagră, nu au înregistrat o creștere a cheltuielilor online, un alt semn că oamenii au început să-și schimbe obiceiurile de consum la începutul sezonului, ca răspuns la promoții și ofertele de la comercianți, care au început în octombrie.

Se preconizează că vânzările de sărbători vor crește în acest an, cu proporții între 8,5% și 10,5% față de 2020.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.