Premierele cinematografice se tot amână, iar marii jucători de pe platformele de streaming se gândesc să dea lovitura.
Ar putea să facă propuneri…care nu pot fi refuzate și să cumpere titluri mari din cinematografie, care nu au apucat să intre pe piață.
Unul dintre acestea este “No time to Die”. Chiar așa, cum ar fi să vedem ultimul James Bond la TV?
Apple, Netflix şi alte platforme de streaming se gândesc la posibilitatea de a achiziţiona „No Time to Die”. Viitorul film din seria James Bond ar urma să fie lansat în aprilie, scrie Variety, dar dacă nu o să fie așa?
Ultimul James Bond la TV?
Lansarea filmului a fost amânată de mai multe ori până acum. Producţia va putea fi văzută, după ultimele informații, în aprilie 2021.
Potrivit unor surse, MGM, studioul care se află în spatele filmului, ar fi pierdut numai până acum între 30 şi 50 de milioane de dolari din cauza întârzierilor.
Bloomberg a anunţat prima dată despre aceste discuţii, care au fost subiectul zilei la Hollywood. Alte studiouri, precum Paramount şi Sony, au adunat zeci de milioane de dolari din vânzarea filmelor precum „Greyhound”, „Coming 2 America” şi „Without Remorse” platformelor de streaming.
„Nu comentăm zvonuri. Filmul nu este de vânzare. Lansarea filmului a fost amânată până în aprilie 2021 pentru a păstra experienţa din sală a spectatorilor”, a declarat un purtător de cuvânt al MGM pentru Variety.
Trecerea filmului James Bond „online” (sau pe TV, cum doriți) implică o serie de provocări de natură logistică. Filmul însuși a costat peste 250 de milioane de dolari și are parteneriate semnate cu branduri importante. Printre ele – Land Rover, Omega, Heineken sau Aston Martin. Aceste companii ar putea să nu fie fericite dacă filmul, în loc să aibă premiera pe marile ecrane, se va muta pe micile ecrane. Size does matter!
Cu toate acestea o sumă tot a fost rostită – este cea de 600 de milioane de dolari. Vom vedea cât de aproape de adevăr este…
Comentariile sunt oprite pentru acest articol