28 septembrie 2020, 15:53

Ce este „Raftul Românesc” – lansat oficial de Kaufland

Kaufland România lansează „Raftul Românesc” -parte din primul program național pentru carne românească.

În magazinele Kaufland s-a amenajat special o zonă în care sunt expuse produsele din carne românească de porc. Prin acest nou raion, se vrea îndrumarea clienților spre cumpărarea de produse autohtone, pentru a promova susținerea economiei locale.

„Raftul Românesc”  este primul program național inițiat de Kaufland pentru carne românească, oferind un sortiment de 25 de produse.

https://www.agerpres.ro

,,Misiunea noastră prin acest program este să dezvoltăm, în mod durabil, agricultura națională și bunăstarea animalelor în lanțul de aprovizionare și să stimulăm creșterea producției interne de carne de porc. Este un model care sperăm să inspire, fiindcă ne arată că se poate să găsim la raft produse de la fermierii români la cele mai înalte standarde de calitate”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România, potrivit agerpres.ro.

Programul este un bun exemplu de cooperare de succes între fermieri și un retailer modern. În numai câteva luni de la inaugurarea inițiativei, din noiembrie 2017, și până la amenajarea „Raftului Românesc” în magazine, Cooperativa Agricolă „Țara Mea”, principalul partener al companiei din acest program, a înregistrat o creștere a business-ului pentru carnea de porc de peste 45%, reunind circa 100 de fermieri mici și mijlocii pentru această categorie.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.