CITIRE

Cum poți slăbi cu ceaiul din coajă de banană

Cum poți slăbi cu ceaiul din coajă de banană

În alte ţări, cum ar fi India, oamenii profită de substanţele nutritive pe care le conţine coaja de banană de zeci de ani. Bineînţeles, coaja este puţin amară, ceea ce înseamnă că nu poate fi mâncată. În schimb, ei o folosesc sub formă de ceai. Iată de ce este foarte sănătos ceaiul din coajă de banană şi ce afecţiuni poţi preveni prin consumul lui.

Cojile de banană conțin o cantitate mare de fibre solubile și insolubile, care sunt cunoscute pentru stimularea procesului de digestie și pentru inducerea senzației de saturație. Nu numai că vei mânca mai puțin după ce vei începe să bei ceai de coajă de banană, ci vei preveni poftele pentru alimente nesănătoase. În plus, va stimula metabolismul ca să ardă mai multe calorii și, în același timp, te va energiza.

sursa: mecuroensalud.com

Cum se prepară ceaiul din coajă de banană:

Ai nevoie de 50 ml apă și o coajă de banană.

Mod de preparare:

Pune într-un ibric apa la fiert. Adaugă coaja de banană când apa fierbe, acoperă vasul cu o farfurie și apoi îndepărtează-l de pe foc. Lasă-l 10 minute acoperit pentru infuzie. Strecoară ceaiul într-o cană. Poți adăuga și puțină scorțișoară pudră și o lingură de miere. Se bea imediat. Recomandat este să bei ceaiul dimineața sau seara.

Pe lângă beneficiile care țin de arderea caloriilor, ceaiul din coajă de banană previne și insomniile. Triptofanul conținut de voaja de banană induce o stare de somnolență și reglează asupra nivelului de serotonină. Astfel te vei putea bucura de un somn mult mai odihnitor.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.