18 aprilie 2024, 22:26

Facebook testează reclame în realitatea virtuală

Facebook a început să testeze anunțuri în aplicația mobilă Oculus, pentru a le oferi dezvoltatorilor o nouă modalitate de a-și prezenta aplicațiile de realitate virtuală (VR). Experimentul va începe cu Blaston de la Resolution Games și alți câțiva dezvoltatori care vor fi lansați în următoarele săptămâni.

Deocamdată, acesta este un test cu câteva aplicații. Odată ce va vedea cum funcționează și va primi feedback de la dezvoltatori și comunitate, Facebook va oferi mai multe detalii cu privire la momentul în care reclamele pot deveni mai larg disponibile pe Oculus, precum și îndrumări pentru companii și dezvoltatori interesați de publicitatea pe Oculus.

Anunțurile Oculus vor urma principiile publicitare ale lui Facebook, primul dintre acestea fiind ca reclamele să fie „construite pentru oameni mai întâi”. De asemenea, este important ca utilizatorii să poată gestiona anunțurile pe care le văd, așa că vor fi incluse opțiuni de control, pentru a fi ascunse anumite anunțuri sau pentru a ascunde complet anunțurile de la un agent de publicitate.

Adăugarea de reclame pe platforma Oculus nu modifică politicile de confidențialitate sau de publicitate. În timpul testării anunțurilor în aplicațiile Oculus, Facebook va primi informații noi, cum ar fi dacă ați interacționat cu un anunț și, dacă da, cum – de exemplu, dacă ați dat click pe anunț pentru mai multe informații sau dacă ați ascuns anunțul. Acest test nu modifică modul în care datele dvs. de la Oculus sunt procesate sau modul în care informează anunțurile.

Foto: Facebook


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol