21 martie 2024, 8:28

La 16 ani de la intrarea pe piață Kanal D se anunță o nouă premieră: Kanal D2

La 1 martie, Kanal D a împlinit 16 ani de la lansare. Motiv de bilanț, evident, pozitiv, dar și de anunțuri importante – vom avea în curând Kanal D2.

În acest moment,  Kanal D se află în top trei statii generaliste din România, adesea plasându-se pe primul şi pe al doilea loc, pe toate targeturile monitorizate, finalizând 2022 pe locul 2 în Prime Time (20:00-24:00), în topul audienţelor, cu o cotă de piaţă de 14,4%, la nivel Naţional.

16,5 milioane (reach 000) de telespectatori au urmărit programele oferite de Kanal D în 2022, conform datelor furnizate de Kantar Media International.

De ziua Kanal D, Dogan Media Internaţional face un pas strategic, lansând o nouă televiziune generalistă, Kanal D2.  Noul post TV va emite full HD din 2 aprilie, odată cu lansarea noului sezon al show-ului inspiraţional “Bravo ai stil!”, cu o ediţie specială, in premieră, duminică, de la ora 19:00.

Statia Kanal D2 va veni cu o alternativă de programe pentru publicul larg, cu producţii originale, entertainment de calitate şi informaţie utilă.

   

“Ne bucuram mult să venim cu veşti bune, mai ales în această zi specială. Kanal D2 va emite începând din 2 aprilie, va fi o televiziune generalistă, cu o adresabilitate naţională. <Bravo, ai stil! >, o emisiune fanion, cu un succes uriaş, va face parte din grila de programe a Kanal D2.  E un transfer important, strategic, care are legatură şi cu poziţionarea noului post TV.  Ne dorim să aducem în faţa micului ecran, la Kanal D2, un public eterogen, activ, dinamic, căruia îi vom oferi diversitate, conţinut fresh într-o abordare proprie, aşa cum l-am obişnuit. La 16 ani de Kanal D, le mulţumim atât telespectatorilor, cât şi partenerilor noştri, ei ne-au inspirat să fim tot mai buni în ceea ce facem zi de zi”, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol