21 mai 2024, 8:19

Locuințe caracterizate de modernitate și inovație, subiect de real interes pentru români

Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național privind percepțiile despre inovație și modernitate atunci când vine vorba de spațiul de locuit, urmărind în același timp evoluția acestora comparativ cu studiul similar desfășurat în luna mai 2022.
  • 78% dintre români acordă o atenție sporită materialelor de zidărie folosite atunci când evaluează o locuință
  • 73% dintre români declară că ar avea încredere să construiască o casă cu cel mai inovator material de zidărie
  • 37% dintre specialiștii în construcții chestionați motivează că aleg BCA-ul ca material principal de zidărie datorită caracterului modern/ inovativ al acestuia, comparativ cu 26% în cazul celor care aleg cărămida
  • Pentru 5 din 10 tineri sub 35 ani modernitatea/ inovația este un atribut principal al casei ideale

Cei mai mulți români apreciază că inovația/ modernitatea le ușurează viața (91%) și îi ajută să se simtă în siguranță (86%)

Rezultatele studiului realizat de Reveal Marketing Research arată că cei mai mulți români sunt de părere că soluțiile moderne/ inovative le ușurează viața (91%), îi ajută să se simtă în siguranță (86%) sau să protejeze mediul înconjurător (84%). Alte beneficii menționate de către români au fost facilitarea unui trai mai sănătos (82%) și economisirea (81%).


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol