Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național privind percepțiile și comportamentele românilor și ale specialiștilor în construcții referitor la caracterul durabil și rezistent...
Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național privind percepțiile despre inovație și modernitate atunci când vine vorba de spațiul de locuit, urmărind în același...
Reveal Marketing Research și-a propus să creeze o imagine efectivă și de ansamblu asupra unui subiect intens dezbătut și de maxim interes în momentul de față...
Anul 2022 a marcat sfârșitul restricțiilor cauzate de pandemia Covid-19, însă această realizare a fost urmată de un an plin de dezamăgiri, fie că vorbim...
În contextul interesului din ce în ce mai ridicat pentru sustenabilitate, Reveal Marketing Research investighează acest subiect și este la a doua ediție realizată cu susținerea Kaufland România,...
Pe fondul inflației și al creșterii prețurilor, Reveal Marketing Research a realizat un studiu de piață pe această temă. Care sunt categoriile de produse care...
Rezultatele unui nou studiu Reveal Marketing Research arată că în România, 6 din 10 români au un animal de companie. Există, așadar, o cerere foarte...