1 decembrie 2022, 22:32

Lui Mihai Șora i-a venit factura la electricitate. “Este pentru prima dată când mă izbesc de un asemenea elefant”. Explicație ENEL

Este amuzant(ă) până vine pe numele tău. Factura la electricitate, pentru că de ea e vorba. De această dată zeii electricității și-au propus să falimenteze o personalitate. Așa că l-au ales pe Mihai Șora.

Care ar putea spune liniștit că într-o sută de ani nu a mai înfruntat așa ceva. “Este pentru prima dată când mă izbesc de un asemenea elefant”, recunoaște și el uitându-se la cei peste 6.000 de lei cu scadență acușica.

Așa că dl Șora a început să enumere consumatorii (săi) casnici, ca nu cumva lumea să creadă că și-a luat de lucru acasă și, de exemplu, sudează.

Un bec mititeluț, la masa de scris: „economic“ i se spune.

Un frigider A+++, Zanussi, și el mititel (cel mai scund din comerț).

Un laptop HP (care stă să-și dea obștescul sfârșit, dar care nu a fost vreodată, în lunga lui viață, energivor).

O tabletă cu măr.

Un telefon mobil.

O mașină de spălat rufe (de care nu abuzăm, fiind – de la natură – mai sobri și curăței).

Atât.

NU televizor.

NU aer condiționat.

NU mașină de cafea.

NU alte electrocasnice (cum ar fi mașina de tocat firul de leuștean în patru).

Din când în când, recunosc, un pipi/kk scurt la baie, cu becul aprins.

𝟔.𝟎𝟗𝟔,𝟗𝟗 lei (șase mii nouăzeci și șase și nouăzeci și nouă centime) de plată la ENEL – factura cu ID 42005859787.

Data scadentă: 28.09.2022.

Este pentru prima dată când mă izbesc de un asemenea elefant.

Cum să fac?”

Ce spune ENEL?

La o zi după ce filozoful Mihai Șora s-a plâns pe Facebook că a primit o factură de peste 6.000 de lei la energie electrică, reprezentanții Enel Energie Muntenia au venit cu o explicație, spunând că este vorba despre o factură de regularizare.

  • “Enel Energie Muntenia a emis pe numele domnului Mihai Șora o factură de regularizare care reflectă consumul real înregistrat în perioada respectivă (octombrie 2020 – august 2022), când nu s-au putut efectua citiri de contor, din cauza lipsei de acces în locuință (unde este amplasat acesta). Asigurăm toți clienții că verificăm modul de facturare și îl adaptăm continuu, astfel încât el să reflecte corect modificările legislative numeroase și la intervale scurte de timp în domeniul energiei.
  • De asemenea, îndrumăm clienții să transmită lunar indexul lor de consum de energie și să asigure accesul la contor pentru citire, astfel încât facturarea să reflecte consumul lor real”.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol