29 iunie 2022, 8:57

Mediastandard: Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE

Letonia a interzis recent postul de televiziune RT, considerat a fi unul dintre organele de propagandă ale Kremlinului, pe motiv că aceasta ar fi controlată de către un mogul de presă aflat sub sancțiunea Uniunii Europene.

Consiliul Național al Letoniei pentru Mass-media Electronică afirmă că serviciile secrete ar fi furnizat informații privind legătura dintre Dmitry Kiselyov și postul de televiziune în cauză. Autoritățile susțin că există dovezi care indică că RT s-ar afla sub ”controlul efectiv” al mogulului, arată Reuters.

Citește mai multe pe Mediastandard.ro.

sursa foto: timpul.md


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol