24 mai 2022, 18:34

În metavers, utilizatorii pot proba ceasuri de lux și cumpăra haine digitale unice

Moda și industria de lux sunt ambele proiectate pentru metavers (vezi aici ce este metaversul). O nouă tehnologie de realitate augmentată (AR) este concepută pentru a permite cumpărătorilor să încerce ceasuri de lux, în timp ce BoohooMan spune că este primul retailer care oferă o colecție NFT a modelelor sale (vezi aici ce sunt NFT-urile).

Perfect Corp spune că noua sa tehnologie AR Watch Virtual Try-on a fost testată pe modele de mâini 3D, folosind o mare varietate de tonuri de piele, texturi și dimensiuni, pentru a se potrivi cerințelor utilizatorului. Tehnologia poate determina dimensiunea încheieturii mâinii și le permite cumpărătorilor să vadă ceasul în întregime, la 360 de grade, în timp ce încearcă accesoriile de lux.

„Soluțiile noastre bazate pe inteligență artificială și AR continuă să servească atât mărcilor, cât și consumatorilor, oferind experiențe de cumpărare captivante și de impact, care măresc încrederea în achiziții și satisfacția clienților. Suntem încântați să lansăm o tehnologie de ultimă oră de cartografiere manuală, care va ajuta ca soluțiile noastre să servească o bază de clienți și mai largă și să îi ajute pe consumatori”, a spus fondatorul și directorul executiv al companiei Perfect Corp. , Alice Chang.

Ceasul poate fi dimensionat corespunzător pentru încheietura mâinii și poate urmări în mod natural brațul în timp ce acesta se mișcă sau se răsucește, reflectând în același timp diferențele de lumină ambientală, exact ca în lumea reală.


Citește și:
Ce mai poți face în metavers: căsătorie și școală medicală (VIDEO)


Compania BoohooMan, care a lansat luna trecută primele sale haine digitale pentru metavers, a dezvăluit acum prima colecție NFT. Utilizatorul care cumpără un design exclusiv – tricouri, treninguri, hanorace și îmbrăcăminte pentru exterior – va fi singura persoană care-l poate purta într-un metavers. Un singur design din fiecare categorie este disponibil pentru a cumpărare.

Foto: Perfect Corp. (via WWD), BoohooMan (via Internet Retailing)


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol