11 mai 2024, 11:42

N-are lumea bani?! S-a dat un inel în valoare de 150.000 euro. Și noi suntem curioși să știm cum arată fericita…

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a vândut una dintre cele mai scumpe piese ale colecției Fancy Cuts – un inel în valoare de 150.000 euro. Cum spuneam: și noi suntem curioși cine este fericita care va intra în posesia lui.

Inelul reprezintă o operă de artă înnobilată cu un diamant central de 4 carate, ce oferă un spectacol de lumini, datorită dimensiunii sale impresionante. Culoarea F a diamantului, alăturată clarității VVS, conferă un aspect perfect al pietrei, fără impurități. Diamantele plasate în montură au fost alese cu grijă, pentru a oferi aceeași imagine, indiferent de perspectiva din care este privit. Totodată, gemele de pe anturajul inelului însumează 0.65 carate și au o claritate apropiată față de diamantul central. O armonie descrisă prin linii fine, feminine și romantice.

De-a lungul timpului, TEILOR și-a bazat strategia de produs pe o analiză detaliată a gusturilor consumatorilor și a cerințelor acestora, adoptând, în același timp, trendurile internaționale în ceea ce privește bijuteriile. Astfel, în 2021, brandul a lansat o colecție de bijuterii cu diamante fancy cuts, aducând pentru piața din România tăieturi speciale, diferite de cele clasice.Inelul de 4 carate a fost piesa vedetă a colecției, reprezentând o combinație echilibrată de culoare F și claritate VVS, alături de o certificare internațională esențială. Dincolo de caracteristicile tehnice ale bijuteriei, inelul transmite privitorului emoția și bucuria unei piese rare și valoroase, atât prin design, cât și prin unicitate și simbolistica personală.”, povestește Anda Jurcă, Group Sales Director TEILOR.

Colecția Fancy Cuts a devenit, în scurt timp, un bestseller al brandului, fiind extrem de apreciată de persoanele care țin pasul cu trendurile. Bijuteriile din colecția Fancy Cuts au fost alese și de clienții care preferă piesele High Jewellery, iar succesul acestei colecții a fost încununat prin vânzarea celui mai scump inel de logodnă al brandului, în valoare de 150.000 euro.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol