Facebook ar putea renunţa la cea mai populară funcţie a reţelei de socializare, News Feed, adică fluxul personalizat de știri.
Miercuri, în timpul discursului referitor la veniturile companiei din al patrulea trimestru fiscal, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a discutat despre evoluţia celei mai populare reţele sociale din lume. Unul din aspectele discuţiei a atras atenţia celor prezenţi în mod deosebit. „Ne aşteptăm ca Stories să depăşească numărul de postări al News Feed-ului, devenind cea mai populară modalitate prin care oamenii partajează conţinut”, a spus Zuckerberg potrivit businessinsider.com.
Stories este un format mai nou de partajare a clipurilor video şi fotografiilor şi le permite utilizatorilor să realizeze adevărate „montaje” ale conţinutului lor. Faptul că Stories a fost dezvoltată iniţial de Snapchat nu i-a deranjat pe cei de la Facebook, care au copiat funcţiile şi le-au încorporat în produsele sale. Potrivit lui Zuckerberg, WhatsApp şi Instagram sunt acum principalele două aplicaţii pentru partajarea prin Stories, la nivel global. Prin urmare, Zuckerberg vede în Stories un înlocuitor al News Feed-ului.
De remarcat e că afirmațiile lui Zuckerberg despre Stories nu sunt întâmplătoare, ci survin într-un moment în care Facebook încearcă să răspundă criticilor legate de fake news, dependenţa de conţinut social media în rândul copiilor şi alte fenomene ce ţin de prezentul tehnologic. Zuckerbeg vede în Stories o funcţie mai puţin vulnerabilă în faţa abuzurilor, comparativ cu News Feed.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol