28 aprilie 2024, 12:08

O nouă platformă socială: ChekMarc, o combinație între LinkedIn, Facebook și The Open University

Dacă are succes Clubhouse, o aplicație numai pentru iOS, în format doar audio, de ce n-ar funcționa și o rețea socială care împrumută de la LinkedIn, Facebook și The Open University? ChekMarc vizează persoanele care doresc să se dezvolte și să progreseze în carieră sau să afle mai multe despre hobby-urile lor. Noua platformă socială a obținut un fond de trei milioane de dolari și este acum disponibilă în întreaga lume, în 35 de limbi (inclusiv în română).

Specialiștii în marketing digital care se străduiesc să-și convingă angajatorii să investească în formare suplimentară pot obține sfaturi gratuite unu-la-unu prin intermediul platformei. Companiilor nu le este permis să facă publicitate, iar utilizatorilor li se interzice să solicite bani pentru informațiile oferite. ChekMarc consideră că timpul, experiența și cunoștințele ar trebui să fie punctul central al platformei, nu câștigurile monetare.

Utilizatorii pot alege să fie exploratori, catalizatori sau ambele categorii.

Exploratorii

Sunt persoane care caută dezvoltare în carieră sau îndrumare personală. Fie că își propun să scrie o carte sau să capete o abilitate bună pentru promovare, ei pot cere ajutor sau sfaturi și, dacă cineva din comunitate dorește, se poate conecta cu ei.

Pentru a solicita asistență, exploratorii completează un formular care specifică:

  • ce subiect explorează;
  • categoria în care se încadrează întrebarea lor;
  • perioada în care speră să primească un răspuns;
  • un hashtag sau informații suplimentare;
  • o imagine sau un videoclip;
  • catalizatorii specifici pe care doresc să-i invite.

 

Catalizatorii

Este numele dat membrilor comunității care au cunoștințe și experiență, pe care doresc să le împărtășească. Catalizatorii pot introduce fie un subiect în bara de căutare, fie naviga prin intermediul categoriilor, pentru a găsi solicitările de la utilizatori și a răspunde.

Categoriile actuale sunt:

  • Profesional
  • Artă / Muzică / Divertisment
  • Educaţie
  • Fitness
  • Cauze sociale
  • Hobby-uri
  • Casă / Imobiliare
  • Sănătate
  • Motive personale
  • Tehnologie
  • Călătorii
  • Altele.

 

Cum te înscrii

Platforma este acum deschisă tuturor. Te înscrii printr-un formular care cere destul de multe informații, dar poți alege ce să fie public și ce nu. ChekMarc spune că este conform cu California Consumer Privacy Act și GDPR și mai multe detalii despre siguranța informațiilor tale sunt în secțiunea lor de ajutor.

Însă verificarea de membru costă 1,6 dolari și pentru asta trebuie să oferi datele cardului tău bancar. Plata se face prin Stripe. Utilizatorii nu sunt obligați să-și verifice identitatea. Cei care doresc să fie verificați trebuie să încarce un act de identitate valabil emis sau un pașaport și să plătească taxa. După verificare, vor avea un „V” afișat lângă numele lor de utilizator.

Exploratorii pot avea doar trei cereri active gratuite în același timp și maximum douăsprezece pe parcursul unui an. Fiecare cerere poate primi maximum douăzeci de răspunsuri de la catalizatori. Există, de asemenea, o limită de câte ori poți edita propriile informații ale contului. Cu toate acestea, există o opțiune de a contacta platforma pentru ajutor dacă atingi limita.

Alte caracteristici

  • Conversații private: în loc de dezordinea și zgomotul care se acumulează uneori online, ChekMarc creează un spațiu mai sigur și pozitiv pentru conexiunile individuale, în care ambele persoane trebuie să fie de acord să se conecteze.
  • Fără reclame, fără tranzacții: ChekMarc nu vinde informații despre membri și nici nu inundă site-ul cu reclame.
  • Fără concursuri de popularitate: platforma nu permite niciun fel de valori de popularitate, cum ar fi „like”-uri, distribuiri, urmăritori.
  • Concentrarea pe învățare și crearea schimbării: Când vă alăturați rețelei, aveți ocazia de a produce un impact semnificativ în viața voastră.

 

ChekMarc este disponibil atât pe Web cât și ca aplicație pentru iOS și Android.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol