29 noiembrie 2022, 22:12

Cinci noutăți despre canabis: livrare cu Uber, macarons cu canabis…

Canabisul nu mai este ce-a fost și stigmatul legat de deținere și consum începe să dispară treptat. Iată cinci actualizări de pe piața canabisului, apărute în 2021.

1. Canabis cu livrare

Uber facilitează cumpărarea de canabis. Platforma de livrare și călătorii le permite oamenilor din Ontario (Canada) să cumpere produse din canabis prin intermediul aplicației. Clienții vor putea plasa comenzi într-o secțiune dedicată a aplicației, la retailerul de canabis Tokyo Smoke și apoi le vor ridica de la un magazin din apropiere. Piața de marijuana din Canada valorează aproximativ patru miliarde de dolari americani pe an.

2. Expoziția de canabis

Vizitatorii din New York pot participa la „Epoca de piatră”, o expoziție captivantă despre canabis. Părțile interesate sunt încurajate să participe în timp ce sunt sub influența ierbii, unde vor învăța despre beneficiile canabisului și stările de euforie induse. Expoziția prezintă opt stări ale organismului atunci când fumezi marijuana. Printre altele, vei afla cum funcționează canabisul pentru a-ți crește creativitatea, prin artă digitală interactivă. Situată în Chelsea, instalația artistică va rămâne deschisă până în octombrie 2022.

3. Delicatese de lux

Un brand de canabis original de lux, relansat în octombrie 2021, oferă macarons și bomboane cu canabis. Produsele Hervé sunt făcute cu rețete vegane, fără gluten și sunt sărace în calorii. Chiar și ambalajul, deși mare și de lux, este complet reciclabil. Brand-ul a fost lansat inițial în februarie 2020 și este diferită de producătorul de genți de lux cu același nume.

4. De la tutun la marijuana

Industria tutunului se îndreaptă spre marijuana. British American Tobacco, cea mai mare firmă de tutun din Marea Britanie, investește în vânzările de canabis și se îndepărtează de țigările tradiționale. Într-un efort de a reduce impactul produselor sale asupra sănătății, compania a cumpărat în martie 2021 producătorul canadian de canabis medicinal Organigram, redirecționându-și strategia către reducerea daunelor produse de tutun și nicotină, încurajând oamenii să treacă la produsele de canabis.

5. Artiștii și ONG-urile promovează canabisul

Justin Beiber vorbește despre efectele pozitive pe care canabisul le-au avut asupra vieții și sănătății sale mintale, colaborând acum deschis cu brand-ul Palms din California. Produsul numit Peaches, după hit-ul lui Bieber, este promovat și de organizații non-profit, inclusiv Veterans Walk and Talk, un grup care pledează pentru utilizarea canabisului medicinal de către veteranii militari și Last Prisoner Project, care pledează pentru reforma justiției penale în cazul condamnărilor pentru consum sau deținere de canabis.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol