26 aprilie 2024, 21:19

Număr de telefon pe Whatsapp, pentru reclamații privind facturile

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, în special cu privire la facturile greșite la energie: 0790219551. Telefonul pe care se vor recepționa mesajele se va afla la Horia Constantinescu, președintele ANPC-ului.

La acest număr, nu se va folosi funcția de apel video sau cu voce, dar sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență privind nerespectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării:

  • facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale;
  • cazuri de debranșări;
  • cazuri pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate;
  • situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

 

Comisarii ANPC le vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, pe acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs. ANPC menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent, inclusiv prin site-ul instituției.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol