9 mai 2021, 23:35

Pandemia schimbă obiceiurile de consum: unele lanțuri de fast-food și supermarket din SUA au de suferit

În SUA, pandemia duce la închiderea unor francize din cadrul marilor lanțuri comerciale sau de alimentație publică. Mulți cumpărători fideli ai concernului Walmart își cumpără acum produsele alimentare online și livratorii le lasă în portbagajul mașinii din parcare sau le aduc acasă. Vânzările de comerț electronic ale lanțului Walmart în SUA au crescut cu 79% în cel mai recent an fiscal încheiat la 31 ianuarie, comparativ cu anul precedent.

Lanțuri precum Sweetgreen, Shake Shack și Chipotle Mexican Grill au anunțat planuri de a adăuga mai multe drive-in-uri, deoarece clienții preferă abordarea convenabilă și fără contact.

McDonald’s și-a accelerat planurile de a închide restaurante în timpul pandemiei. Într-un apel adresat investitorilor în iulie, directorul financiar Kevin Ozan a declarat că lanțul de fast-food va accelera închiderile pe care le prevedea în anii următori, incluzând peste o sută de restaurante în complexe Walmart cu un volum redus de afaceri.

Walmart intenționează să transforme fostele McDonald’s-uri în alte tipuri de restaurante și servicii, inclusiv unele cu o tușă mai regională. De exemplu un restaurant va avea un distribuitor automat de smoothie-uri și alte câteva vor deveni bucătării centrale, care vor găti pentru mai multe mărci sau restaurante.

Foto: „Former Buehler’s Brunswick, Ohio” de Nicholas Eckhart, Flickr, CC BY-NC-SA 2.0


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.