Nepotul reginei Elisabeta a Marii Britanii, prinţul Harry, a scris într-un editorial pentru o revistă de afaceri americană că reţelele de socializare alimentează o ”criză a urii”.
Intitulat ”Reţelele de socializare ne dezbină. Împreună, le putem reforma”, Harry împreună cu soţia sa, Meghan, au lansat un apel companiilor să-şi regândească rolurile atunci când îşi fac publicitate în social media. Cei doi au contactat lideri din domeniul afacerilor şi directori de marketing şi discutând această temă.
”O asemenea companie are şansa de a reconsidera rolul pe care îl are în finanţarea şi susţinerea platformelor online şi care au contribuit, alimentat şi creat condiţiile pentru o criză a urii, o criză de sănătate şi o criză a adevărului’‘, a scris Harry, conform agerpres.ro.
Prinţul Harry nu a precizat numele niciunei companii, iar semnalul de alarmă pentru comunităţile online este mai degrabă de a defini cu compasiune, decât cu ură; prin adevăr, în loc de dezinformare; prin echitate şi toleranţă în loc de nedreptate şi discursuri alarmiste; printr-un discurs liber şi nu printr-un discurs folosit pe post de armă”.
Îndemnul prințului pentru companiile este să-şi folosească bugetele de publicitate ”pentru a solicita schimbare acelor activităţi care oferă un loc şi un instrument sigur de propagare a urii şi a dezbinării”.
Titlul de duce şi ducesă de Sussex nu le mai aparțin celor doi, după creşterea ostilităţii din media la adresa lor. Acum locuiesc în Los Angeles și își reconstruiesc noi cariere.
sursa foto:drewreportsnews.com
Comentariile sunt oprite pentru acest articol