Pe o piață, probabil cea mai canibalizată din toată Europa în acest domeniu, al presei scrise, o atare informație este, clar, o ȘTIRE. Apariția pe print a unei reviste auto ține mai mult de domeniul MISTIC. Iar investiția în așa ceva atinge, posibil, alambicat și pozitiv, domeniul SF.
Acestea fiind spuse, nu putem decât să claxonăm puternic și repetat reapariția pe piață a revistei BBC TopGear. Ne-ar fi plăcut să spunem chiar “pe tarabe”, dar posibil să fie deja un termen ușor arhaic.
“În fiecare lună, cititorii vor găsi în cele 124 de pagini informații despre mașini de toate felurile și formele, vechi, noi sau chiar nelansate încă pe piață. Redactorii BBC TopGear le vor plimba, testa, fotografia, visa și apoi transforma în povești numai bune de savurat în cel mai tradițional și relaxant mod cu putință: pe hârtie, departe de stresul notificărilor permanente și al luminii albastre a ecranelor”, scrie într-un comunicat din partea revistei.
Revista va conține, ni se promite, recomandări despre jocuri, filme sau evenimente cu tematică automobilistică și vom afla cum arată relațiile unor vedete cu automobilelelor.
„Ne aflăm în zorii unei schimbări majore a conceptului de automobil, dictată atât de electrificare, cât mai ales de aptitudinile de conectivitate. Mai devreme sau mai târziu vom ajunge să nu mai conducem noi mașinile noastre, din lene sau din obligație. Dar astăzi, avem la dispoziție vârfurile inginerești ale tehnologiei viitorului laolaltă cu primele generații de mașinielectrice, cât și cu o mulțime de hibride între ele.(…) Este cel mai bun moment ca și revistaTopGear România să intre în a doua ei viață. Lectură plăcută!”, scrie Dan Scarlat, redactor-șef al publicației.
Top Gear a mai fost prezentă pe piața românească între anii 2005 și 2016.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol