19 aprilie 2024, 3:51

Vodafone rămâne compania cu cele mai multe reclamații pe piața de comunicații electronice

Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) a anunțat că anul trecut a primit și a soluționat 3.236 de reclamații de la utilizatorii de servicii poștale și de comunicații electronice.

Numărul este în creștere față de 2021, când s-au înregistrat 2.886 de reclamații.

72% din numărul total al reclamațiilor primite de autoritate anul trecut au vizat serviciile de comunicații electronice, principalele nemulțumiri reclamate referindu-se la aspecte care țin de relația contractuală cu furnizorii de servicii de comunicații electronice.

Utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (19% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), derularea contractelor la distanță (15%), facturarea serviciilor de telefonie/internet (13%) și calitatea acestora (11%).

Cele mai multe reclamații s-au referit la serviciile furnizate de Vodafone România (26%). Vodafone ocupase și în 2021 tot prima poziție, cu 18%.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol