29 martie 2024, 3:45

4 sfaturi de la un însoțitor de zbor pentru oricine plănuiește o călătorie cu avionul în această vară

A venit vremea vacanţelor și, odată cu ele, haosul pe aeroporturile atât din Germania, cât și în toată Europa. Un însoțitor de zbor împărtășește patru sfaturi pentru o călătorie mai liniştită.

După doi ani de coronavirus, este haos în aeroporturile din Germania şi toată Europa. Călătoria cu avionul provoacă mai mulți nervi ca oricând. O însoțitoare de bord a postat 4 sfaturi pe Facebook pentru oricine plănuiește o călătorie în această vară. Având în vedere că sezonul turistic de vârf abia începe, sfaturile vor fi cu siguranță de folos.

4 sfaturi de la însoțitorul de zbor

„Zborul în această vară este greu”, scrie însoţitoarea de zbor. Sfaturi practice pe care ar trebui să le cunoască toți cei care plănuiesc să călătorească cu avionul.

    • 1. „În condiţiile în care călătoria durează mai puțin de 7 ore – GO . Nu glumesc. Zborul în acest moment nu este distractiv. Cu orice companie aeriană.” Astfel, însoțitorul de zbor sfătuiește să se anuleze zborul dacă destinația poate fi atinsă în maxim șapte ore cu mașina.
    • 2. „Descărcați și utilizați aplicația companiei aeriene cu care zburați”. Potrivit însoțitorului de zbor, aplicația potrivită vă ajută foarte mult atunci când călătoriți. „Puteți face orice: obțineți o carte de îmbarcare, vă urmăriți bagajele, vedeți un zbor viitor și schimbați zborurile.” Aceasta este cu siguranță o soluție mai bună decât așteptarea într-o coadă lungă pentru a vorbi cu un angajat al aeroportului și „de obicei, aceste aplicații vă vor spune că un zbor este anulat înainte ca echipajul să știe despre asta !”
    • 3. „Zboară mult mai devreme decât trebuie. Chiar și cu o zi înainte, dacă zburați pentru o chestiune importantă. […] Săptămâna aceasta am văzut câți oameni au ratat evenimente precum nunți, înmormântări, croaziere, zboruri internaționale .” Rezervând zboruri de dimineață, aveți la dispoziție o zi întreagă pentru a rerezerva în cazul unui eșec. În plus, zborurile de dimineață nu sunt anulate atât de des.
    • 4. „ Programați escale lungi ” – Dacă aveți un transfer, ar trebui să acordați mai mult de trei ore pentru aceasta. O oră nu este suficientă, cei cu 30 de minute nu au nicio șansă.

Însoțitorul de bord scrie răspicat: „ Avem prea puțin personal și suntem suprasolicitați ”. Pe lângă piloți și însoțitori de zbor, personalul de la sol este inclus în mod explicit: „ Fără personal de la sol, nu există nimeni care să parcheze avioanele, să încarce și să descarce bagajele în avioane sau să verifice cărțile de îmbarcare ”. Lipsa de personal duce la numeroase întârzieri.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol