CITIRE

5 alimente care provoacă disconfort pe parcursul n...

5 alimente care provoacă disconfort pe parcursul nopții

Deși unele dintre sunt benefice pentru organism, specialiştii avertizează cu privire la consumul acestor alimente pe timpul nopţii. Multe dintre ele pot duce la un somn agitat sau chiar la probleme de sănătate.

Mâncatul înainte de culcare implică numeroase riscuri, cel mai grav fiind creşterea şanselor de a dezvolta afecţiuni cardiace şi diabet. Însă, dincolo de riscurile asociate mâncatului la ore târzii, trebuie să ştiţi că anumite alimente pot duce la un somn agitat şi creşterea în greutate, conform Adevărul.ro.

1. Paste

sursa article.unipack.ru

Pastele conțin un aport bogat de carbohidrați, care se vor transforma cu precădere în grăsimi nedorite, în momentul în care sunt consumate înainte de culcare. Mai mult decât atât, carbohidrații determină şi creşterea nivelului energetic din sânge, fapt ce va duce la provocarea insoniilor.

2. Carne roşie

sursa sanatate.bzi.ro

Alimentele preparate cu carne roşie se digeră foarte greu, lucru care va duce la întârzierea somnului. Nu trebuie să evitaţi să consumaţi proteine la cină, dar asiguraţi-vă că alegeţi o variantă slabă şi porţii mai mici.

3. Cereale

sursa dreamstime.com

S-ar putea să consideraţi că un castron de cereale este cea mai bună alegere pentru a vă potoli foamea. Conform specialiştilor, cele mai multe cereale conţin zahăr. Pe lângă predispoziţia creşterii în greutate, plusul de energie va duce la un somn neliniştit şi agitaţie pe timpul nopţii.

4. Ţelină

sursa botanistii.ro

S-ar putea să vă surprindă că găsiţi ţelina pe această listă, dar există un motiv simplu pentru adăugarea ei: este un diuretic natural. Asta înseamnă că dacă mănânci prea multă ţelină înainte de a dormi noaptea, corpul ar putea întrerupe somnul pentru o pauză.

 

 

6. Îngheţata

sursa jurnalgiurgiuvean.ro

O cupă de îngheţată ar putea fi cea mai reconfortantă opţiune după o zi lungă, dar există o limită a proprietăţilor sale relaxante. Zahărul va pompa corpului energie ceea ce va duce la întârzierea somnului. De asemenea, consumul de alimente bogate în zahăr înainte de culcare produce coşmaruri, potrivit studiilor recente.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.