26 aprilie 2024, 8:47

Angajații GoDaddy au ajuns și păcăliți, și cu banii luați

O glumă puțin cam prea dură a fost pusă la cale pentru angajații GoDaddy. Nu se poate pune în discuție eficiența ei, doar umorul. Să vă povestim cum angajații GoDaddy au ajuns și păcăliți, și cu banii luați.

Pentru cine nu știe, GoDaddy este un registrator american de domenii de internet și companie de găzduire web cu sediul social în Arizona. În iunie 2020, GoDaddy are peste 20 de milioane de clienți și peste 7.000 de angajați în întreaga lume. Dacă vrei să înregistrezi un domeniu internet, oriunde în lume, te duci la GoDaddy.

Ei bine, șefii de la GoDaddy au pus la cale o farsă. Prin care urmau să vadă gradul în care sunt luate în serios amenințările cibernetice  la ei în companie.

Așa că au trimis fiecărui angajat câte un email.

Angajații GoDaddy au ajuns și păcăliți, și cu banii luați. Cum s-a întâmplat?

Voi nu ați primit niciodată un mail din Bostwana de la vreun avocat, cum că ați câștigat niște bani?

Cam despre același lucru era vorba și aici, însă totul era mult mai credibil.

Ei au primit pe mail un mesaj prin care li se spunea că vor primi, ca bonus de Crăciun, suma de 650 de dolari. Și că, pentru a intra în posesia sumei, vor trebui să acceseze mailul și să completeze un formular cu câteva informații personale.

Două zile mai târziu, în e-mailul angajaţilor apărea alt mesaj.

”Primiţi acest mesaj pentru că aţi eşuat în cadrul recentului nostru test de phishing”, le scria şeful securităţii de la GoDaddy, potrivit New York Post.

Angajații nu prea au gustat gluma, iar rețelele de socializare s-au umplut de comentariilr lor.

În final, compania GoDaddy şi-a cerut scuze pentru că şi-a atras angajaţii într-o capcană.

”Am aflat că unii angajaţi au fost bulversaţi de încercarea noastră de phishing şi au considerat-o crudă, iar pentru aceasta ne-am cerut scuze”, a declarat pentru AFP un purtător de cuvânt al GoDaddy.

”În pofida faptului că testul a imitat tentative reale (de atac informatic) care au loc în zilele noastre, este necesar să ne îmbunătăţim şi să dăm dovadă de mai multă empatie faţă de angajaţii noştri”, a adăugat societatea.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol