25 aprilie 2024, 17:59

Bucharest Tech Week. La eveniment vine celebrul antropolog digital Rahaf Harfoush, membră a echipelor de comunicare ale lui Barack Obama și Emmanuel Macron

Celebrul antropolog digital Rahaf Harfoush, cel mai bine vândut autor care cercetează impactul tehnologiilor emergente asupra societății, va fi prezentă la cea de-a 7-a ediție a Bucharest Tech Week, în cadrul Innovation Summit, prima conferință de business care deschide săptămâna tehnologiei.

Activitatea lui Rahaf Harfoush are ca scop înțelegerea schimbărilor ascunse de comportament la care suntem supuși ca urmare a evoluției permanente a infrastructurilor digitale globale.

Companiile și perioada de criză

În sesiunea pe care o va susține în fața publicului prezent la Innovation Summit, în data de 22 mai, Thriving in Times of Disruptive Change, ea va aborda o temă de actualitate și anume obstacolele pe care le întâlnesc companiile în perioade de criză și despre cum se pot depăși acestea printr-un leadership de calitate.

Rahaf Harfoush este fondator și director executiv al Institutului de Cultură Digitală Red Thread, o rețea internațională formată din strategi, designeri, antropologi, cercetători, fotografi și producători, unde conduce o echipă de cercetători în explorarea implicațiilor primei culturi digitale globale asupra modului în care ne trăim viața.

Rahaf Harfoush predă la Școala de Management și Inovație a instituției de învățământ superior Science Politique din Paris.

Bibliografie

De asemenea, ea este și un autor de succes. Până în prezent a scris trei cărți: prima ei carte, „Yes We Did: An Insider’s Look at How Social Media Built the Obama Brand” (O privire din interior asupra modului în care rețelele sociale au construit brandul Obama) prezintă experiențele ei din perioada în care a fost membră a echipei de digital media a lui Barack Obama, în timpul campaniei electorale din 2008 și prezintă efectul revoluționar al rețelelor de socializare asupra alegerilor.

Este și coautoare a cărții The Decoded Company: Know Your Talent Better Than You Know your Customers, menționată ca bestseller în celebrele cotidiene americane New York Times și USA Today și pentru care a primit premiul Gold Axiom la categoria Cea mai bună carte de Business Technology. Cea de-a treia carte a ei, Hustle & Float: Reclaim Your Creativity in a World Obsessed with Work, a fost publicată în februarie 2019. Rahaf a fost și membră a comisiei președintelui Franței, Emmanuel Macron, desfășurându-și activitatea în jurul impactului tehnologiei asupra democrației.

Nominalizări

Rahaf Harfoush a lucrat la celebra instituție Forumul Economic Mondial de la Geneva, ca director adjunct al programului Technology Pioneer. Pe parcursul acestei activități, ea a contribuit la identificarea unor startup-uri disruptive și inovatoare pe care le-a îndrumat în construirea unei strategii de business conforme cu vremurile și publicul țintit.

Prestigioasa activitate a lui Rahaf Harfoush a fost recunoscută prin numeroase distincții. Astfel, în 2018 a fost nominalizată drept unul dintre cei mai inovatori oameni din Franța de către renumita organizație care promovează inovația „Les Napoleons”.

De asemenea, a fost numită Young Global Changer la Summit-ul G20 Think Tank și Young Global Shaper la World Economic Forum pentru leadership în cultură digitală și tehnologie. Festivalul literar Hay a desemnat-o gânditor de top al viitorului.

Rahaf sprijină organizațiile în navigarea în noua noastră realitate constant conectată pentru a-și consolida strategiile de inovare, managementul talentelor și previziunea, dar și pentru a se asigura că țin cont de tendințe și respectă bunele practici. Printre clienții săi se numără UNESCO, Estée Lauder, L’Oreal și mulți alții.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol