O companie aeriană are o cerere neobișnuită pentru pasageri, sugerând călătorilor să omită mesele de la bordul zborurilor pe unele rute.
Este vorba despre Japan Airlines (JAL).
O „alegere etică”
În acest context, un reprezentant al companiei aeriene a spus că măsura vizează reducerea risipei de alimente, nu reducerea costurilor. Acesta declară că opțiunea este, de fapt, o „alegere etică”, fiind disponibilă în prezent doar pentru zboruri de noapte în Asia, deoarece mulți pasageri aleg să doarmă pe tot parcursul zborului în loc să se trezească pentru servirea mesei, potrivit CNN.
Întrucât compania aeriană pregătește o masă pentru fiecare persoană de la bord, un pasager care ar prefera să doarmă pe durata zborului sau care preferă gustările pe care le-a adus de acasă are ca rezultat risipa de mâncare.
Programul a fost inspirat din obiectivele ONU de dezvoltare durabilă. Acesta a fost implementat pentru prima dată pe bază de test pe zborurile dintre Bangkok și aeroportul Haneda din Tokyo în luna noiembrie. Acest zbor de cinci ore și jumătate este operat pe timp de noapte, plecând din Bangkok la 22:40 și ajungând la 05:40 dimineața următoare. Din cauza pandemiei, relativ puțini oameni zboară, oferind companiei aeriene oportunitatea unei lansări treptate.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol