24 aprilie 2024, 16:12

EXCLUSIV Asociația Română a Magazinelor Online, reacție la declarațiile lui Bogdan Chirițoiu despre reducerile de Black Friday

În această săptămână, Edițiadedimineata.ro l-a avut ca invitat în studio pe președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, care a declarat în cadrul interviului video, cu referire la reducerile masive de Black Friday că „problema nr.1 vine din modul prin care prezintă reducerile. De multe ori asta a spus analiza noastră, faptul că ele sunt foarte agresive, ajungând la limita de a induce în eroare consumatorul, nu în sensul că prețul nu ar fi bun, probabil că el este foarte bun, însă mesajul pe care-l oferă reducerea de 50% uneori este exagerat, deoarece aceste reduceri nu sunt atât de mari pe cât le spun ei.”

Citește și: INTERVIURILE Editiadedimineata.ro: Bogdan Chirițoiu, despre Black Friday: Reducerile nu sunt atât de mari pe cât spun ei

Ca urmare a acestor declarații, directorul executiv al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), Florinel Chiș, și-a exprimat dorința de a face câteva precizări relevante pentru cumpărătorii care urmează să achiziționeze produse online cu prilejul Black Friday.

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO), parte a grupului de lucru organizat de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat (”MMACA”) pentru actualizarea legislației referitoare la activitățile de comerț, susține un cadru legislativ unitar și modern, care să vină în beneficiul comercianților și clienților români pe o piață dinamică și globală. ARMO speră că, prin eforturile comune ale autorităților și mediului de afaceri, legislația aplicabilă comerțului cu amănuntul să devină mai clară atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți și autorități, pentru a elimina dubiile cu privire la valoarea reducerilor, dar și pentru a corespunde contextului global al economiei moderne.

Reținem concluzia că reducerile nu depășesc limita prin care consumatorul este indus în eroare, concluzie care se va regăsi în rapoartele și investigațiile CC cu privire la piața de retail.”, a declarat Florinel Chiș, Director Executiv ARMO și Chief Technology Advisor EMOTA, în exclusivitate pentru Editiadedimineata.ro.

Florinel Chiș, Director Executiv ARMO

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol