28 martie 2024, 13:43

Semn de emancipare: jucăriile sexuale se vând acum la magazine mari, precum Sephora și Bloomingdale’s

Jucăriile sexuale, dar și lubrifianții și alte produse adiacente erau până acum apanajul magazinelor de profil sau erau ascunse în raioane îndepărtate din supermarketuri. Dar vremurile se schimbă. Sephora a devenit cel mai recent magazin care oferă aceste articole la raionul „Bunăstare sexuală”. Bloomingdale’s și Nordstrom au început să ofere aceste produse anul trecut în magazinele lor.

În mai 2021, Bloomingdale’s a început să-și comercializeze linia de „cele mai bune alegeri de sănătate sexuală” în magazine.  Directorii au spus că atitudinile populare, în special în rândul milenialilor și a generației Z, s-au schimbat în ceea ce privește sexul, iar schimbarea a fost ajutată de celebrități precum Gwyneth Paltrow. Compania de wellness a lui Paltrow, Goop, a introdus anul trecut propria marcă de vibratoare.

Alte vedete au contribuit, de asemenea, la introducerea jucăriilor sexuale în atenția publică: actrița Dakota Johnson din faimosul „Cincizeci de umbre ale lui Grey” este investitoare și co-directoare creativă la firma Maude, iar cântărețele Demi Lovato și Lily Allen au susținut, de asemenea, vibratoarele.

„Oamenii petrec mai mult timp, energie și au venituri disponibile pentru propria lor bunăstare, așa că a fost firesc ca acest lucru să se extindă la bunăstarea sexuală. A evoluat atât de mult de la ceea ce a fost poate acum 10 sau 15 ani”, a spus Elizabeth Miller, vicepreședinta companiei Bloomingdale’s, cea care supraveghează vânzările de cosmetice ale lanțului de magazine.

Produsele lor vândute sub nume recunoscute precum Sephora și Bloomingdale’s le oferă companiilor din domeniul jucăriilor sexuale un avantaj care a fost în trecut refuzat.

Foto: Goop


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol