5 mai 2024, 15:33

Un nou brand al producătorilor locali: „Produs în Valea Nirajului”

„Produs în Valea Nirajului” este numele unui nou brand care se lansează în judeţul Mureş, un proiect finanțat din fonduri europene, transmite Radio Târgu Mureș.

Acesta va fi aplicat pe mai multe categorii de produse tradiţionale specifice Văii Nirajului, care provin de la producători din zonă. Ideea de a crea o nouă marcă de produse care se vor comercializa sub aceeaşi identitate vizuală aparţine unor producători locali, dar şi autorităţilor din 13 UAT+ri de pe Valea Nirajului.

Asociaţia Microregiunea Valea Nirajului a prezentat, joi, în premieră, noul brand pentru produsele tradiţionale specifice acestei regiuni, care va acoperi 13 unităţi administrativ-teritoriale, respectiv 12 comune şi oraşul Miercurea Nirajului.

Coordonatorul proiectului, Balassy András, preşedintele Asociaţiei Microregiunea Valea Nirajului, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă susţinută la Mitreşti, în judeţul Mureş, că mai mult de jumătate din populaţia Văii Nirajului lucrează în domeniul agriculturii. Din acest motiv, mai mulţi producători locali şi primari din localităţile Văii Nirajului, au avut ideea de a crea un brand propriu pentru o serie de produse aparţinând unor mici producători sau asociaţii familiale din zonă.

Sub marca “Produs în Valea Nirajului”, vor putea fi găsite o gamă largă de produse, de la produse agroalimentare, carne şi produse din carne, lapte şi lactate, legume şi fructe, până la produse cosmetice, siropuri, băuturi alcoolice sau produse artizanale.

Produsele vor apărea cu noua identitate vizuală după ce marca “Produs în Valea Nirajului” va fi înregistrată la OSIM, undeva spre sfârşitul acestui an.

”Sunt produse locale de calitate şi cu noul brand sperăm să putem comercializa aceste produse pe pieţele locale, în judeţ, în întreaga ţară sau chiar în străinătate”, a declarat Balassy András.

El a mai precizat că în acest fel producătorii vor putea comercializa mai uşor roadele muncii lor, vor fi eliberaţi de grija promovării propriilor produse şi se vor putea concentra mai mult pe sporirea producţiei locale.

Crearea noului brand de produse locale se face graţie unui proiect finanţat cu fonduri europene, în valoare totală de 100.000 de euro, din care 10% este contribuţia comunităţilor locale.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol