4 decembrie 2021, 4:22

WEBSTOCK 2021 > Se va sparge bula social media? (VIDEO)

Evident, n-am plecat de la prima zi de Webstock (7 octombrie) cu răspunsul la această întrebare, dar am detectat un oarecare scepticism la vorbitori privind rezistența instrumentelor și tehnicilor social media la realitățile din prezent.

 

Am ajuns mai devreme, ca să trec prin anevoioasa procedură a verificării „certificatului verde”, așa că am avut timp să observ atmosfera de conferință de pandemie. Dacă pe vremuri holul acela era plin, acum erau două fire de oameni. Nu mai erau interacțiunile de pe timpuri: când erai în mulțime, era imposibil să nu întâlnești pe cineva cunoscut, dar acum, mai greu. În plus, publicul a fost acceptat pe fiecare dintre zile, deci aveai de ales între 7 sau 8 octombrie.

O altă schimbare a fost că unele prezentări s-au făcut live prin aplicații audio/video, iar altele erau înregistrate și au fost pur și simplu proiectate pe ecranul mare.


Iată sinteza video a primei zile de conferință:

Ziua a început cu Marius Moga, cel care a și spus că dimineața este momentul lui favorit al zilei. În dialog cu Laura Barbu (Vodafone), artistul/compozitorul/producătorul a vorbit despre proiectul HitPlay și a evidențiat curajul și talentul concurenților, caracteristici pe care le-a pus pe seama generației.

A urmat Carla’s Dreams, în dialog cu Cristina Bazavan (Urban.ro), pe subiectul modului în care poți cuceri publicul tânăr de astăzi. Cântărețul machiat a vorbit, cu mari dificultăți de limba română, despre provocările societății de astăzi pentru noile generații, parenting și cât de mult trebuie să muncești pentru a ajunge cunoscut. Andrei Țăruș a făcut previziunea că rețelele sociale vor ajunge la un moment dat la saturație și „vor exploda”.

Citește detalii la Cyberculture.ro

Foto, video: George Hari Popescu


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.