Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze în cel mai recent studiu de piață comportamentul de consum al românilor în ceea ce privește băuturile răcoritoare și modul...
Studiul ”Percepția românilor și nivelul de cunoștințe despre cancerul de piele”, realizat de Reveal Marketing Research, în luna iunie, la solicitarea Fundației pentru Sănătatea Pielii,...
Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record în 2021, după o ușoară regresie înregistrată la începutul pandemiei. În acest context, Reveal Marketing Research a...
Recensământul general al populației și locuințelor este în plină desfășurare pe teritoriul României, după amânarea de un an cazată de pandemia Covid-19. Prima etapă, cea...
Un nou studiu Reveal Marketing încearcă să diagnosticheze nivelul de optimism al românilor. Nivelul de optimism cu privire la viitor este în creștere, românii considerând că...
Șapte din zece români la nivel național declară că obișnuiesc să consume suplimente alimentare dintre care vitamine și minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente...
Barometrul lunii octombrie făcut prin Studiul Reveal Marketing Research nu arată prea bine, dar acest lucru poate fi înțeles. După o perioadă cu un nivel...