Filosofia aplicației de întâlniri online Tinder este simplă: glisați la stânga dacă nu vă place persoana, glisați la dreapta dacă vă interesează persoana. Acum, aplicația se îndreaptă către profiluri mai „holistice”, astfel încât utilizatorii să se poată cunoaște mai bine online.
În singurul său interviu din Marea Britanie înainte de modificările aplicației, Jim Lanzone, șeful în vârstă de 50 de ani de la Tinder, a declarat că tendința este evidentă mai ales în rândul utilizatorilor din generația Z (Gen Z), cu vârste de la sfârșitul adolescenței și începutul anilor 20, care acum reprezintă mai mult de jumătate dintre utilizatorii aplicației.
Tendința este acum că oamenii de pe Tinder care ies din Covid vor să încetinească lucrurile și să cunoască persoane noi mai mult online înainte de a decide să gliseze spre dreapta. Datele de la Tinder sugerează că numărul mediu de mesaje trimise pe zi crește cu 19% față de înainte de pandemie, iar conversațiile sunt cu 32% mai lungi. Jumătate dintre utilizatorii Gen Z au avut întâlniri prin chat video, iar o treime au făcut mai multe activități virtuale împreună.
Modificările din aplicație vor veni cu mai multe instrumente pentru ca oamenii să arate o versiune multidimensională a lor. Acestea includ opțiunea de a adăuga videoclipuri la profile și de filtra mai mult căutările. De exemplu, utilizatorii ar putea spune că vor să găsească persoane care au animale de companie sau cărora le plac aventurile.
Cu toate acestea, Tinder nu va deveni o platformă de socializare și, spre deosebire de aplicația rivală Bumble, nu se va limita la prietenii platonice.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol