26 aprilie 2024, 15:47

Tinder lansează Vibes, o aplicație internă pentru membrii Generației Z

La fel ca alte „evenimente” din aplicație, cum ar fi Swipe Night sau Swipe Surge, noua experiență Vibes avertizează membrii când începe. Participanții răspund apoi la mai multe întrebări, de la personalitatea lor la cultura pop, pentru a le oferi potențialelor potriviri posibilitatea de a vedea dacă „vibrează” împreună (se potrivesc).

Tinder a observat că membrii Generației Z și-au actualizat biografia de trei ori mai des decât ceilalți. Într-un efort de a-i ajuta să împărtășească mai multe despre ei înșiși și să găsească mai mulți oameni potriviți, Tinder introduce Vibes, un nou „eveniment” în aplicație.

Testele timpurii cu această funcție arată că membrii „vibrează” destul de des pe măsură ce se întorc, ceea ce duce la mai multe like-uri și potriviri.

Vibes este afișat pe profilurile membrilor timp de 72 de ore; când membrii care participă la Vibes se potrivesc, vor putea să vadă reciproc Vibes în chat-uri.

Tinder va lansa Vibes, la nivel global, la sfârșitul lunii mai.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol