Românii sunt mai puțin îngijorați de sănătatea lor pe parcursul sezonului rece decât în urmă cu un an, este concluzia unui studiu reprezentantiv la nivel...
Primele sărbători fără restricții se apropie, însă provocările capătă o nouă formă anul acesta din cauza contextului economico-social în care se află țara noastră. Așadar,...
Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra sănătății și bunăstării individuale, cauzate...
Vacanță, mini-vacanță, zile de sărbătoare lipite cu tot felul de artificii la locul de muncă, românul le știe pe toate, le încearcă pe toate, doar-doar...
Întrucât războiul dintre Federația Rusă și Ucraina se transformă într-unul de lungă durată, comportamentul de ajutorare al românilor se diminuează. Cel mai recent studiu realizat de Reveal...
Reveal Marketing Research în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, TRANSAVIA și Xella a realizat un studiu reprezentativ...
În contextul în care cea mai mare amploare a fenomenului telemuncii este vizibilă în domeniul tehnologiei & IT, Equatorial, companie care susține dezvoltarea abilităților soft prin programe de leadership dedicate...
Schimbările climatice din ce în ce mai evidente în societatea modernă aduc în prim plan nevoia unui consum sustenabil pe fondul amenințării epuizării rapide a...
Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ la nivel național în rândul locuitorilor din mediul urban, pentru a afla atitudinile românilor față de economisire...
Conform celui mai nou studiu Reveal Marketing Research, 25% dintre români declară că obișnuiesc să postească miercurea și vinerea în timp ce doar 1 din...