Cea mai recentă cercetare de piață realizată de Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze comportamentele și preferințele de consum ale românilor privind apa îmbuteliată și modul...
În contextul în care înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut, în februarie 2023, cu 44.49% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar...
Datele unui studiu cu privire la comportamentele românilor legate de sănătatea dentară a copiilor arată că aproape 4 din 10 părinți duc mai rar de...
Având în vedere că operațiunile bancare și serviciile financiare sunt aspecte esențiale în prezent, Reveal Marketing Research a realizat un studiu pentru a analiza percepțiile...
Românii sunt mai puțin îngijorați de sănătatea lor pe parcursul sezonului rece decât în urmă cu un an, este concluzia unui studiu reprezentantiv la nivel...
Primele sărbători fără restricții se apropie, însă provocările capătă o nouă formă anul acesta din cauza contextului economico-social în care se află țara noastră. Așadar,...
Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra sănătății și bunăstării individuale, cauzate...
Vacanță, mini-vacanță, zile de sărbătoare lipite cu tot felul de artificii la locul de muncă, românul le știe pe toate, le încearcă pe toate, doar-doar...
Întrucât războiul dintre Federația Rusă și Ucraina se transformă într-unul de lungă durată, comportamentul de ajutorare al românilor se diminuează. Cel mai recent studiu realizat de Reveal...
Reveal Marketing Research în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, TRANSAVIA și Xella a realizat un studiu reprezentativ...