La finele anului 2021, practic al doilea an în pandemie, românii arătau reziliență și putere de adaptare în fața greutăților. Este rezultatul celui mai recent...
În luna august 2021, la solicitarea Asociației Medicilor Stomatologi cu Practică Privată Din România (AMSPPR), agenția Reveal Marketing Research a investigat percepțiile și atitudinile românilor...
Sărbătorile de iarnă arată diferit și anul acesta. Nu doar pentru români, dar și pentru întreaga lume. Un nou studiu Reveal Marketing Research arată care...
Studiul sociologic privind Obiceiurile cu risc crescut care au un impact direct asupra calității vieții românilor și-a propus să ofere o imagine despre obiceiurile zilnice...
Un studiu Reveal Marketing Research s-a axat pe categoriile de alimente „must-have” din coșul de cumpărături al consumatorului român. În context pandemic, predilecția spre o...
Șapte din zece români la nivel național declară că obișnuiesc să consume suplimente alimentare dintre care vitamine și minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente...
Dacă vă întrebați care este legătura între pandemie și modificările în comportamentul de consum pe care le observați la voi, la noi, în ultimul timp,...
Reveal Marketing Research lansează un nou studiu din seria studiilor proprii în contextul epidemiei de COVID-19. Romanii AZI este un studiu care se desfășoară lunar...
Asociația pentru Responsabilitate Socială „Plan B” anunță rezultatele unui sondaj național privind comportamentul alimentar al copiilor. Cercetarea sociologică vine în continuarea proiectului CSR de educație...
În contextul creșterii apetitului populației pentru noile tehnologii, inteligență artificială și realitate virtuală, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național despre gradul...