CITIRE

Dieta de 3 săptămâni. Cum slăbim eficient într-un ...

Dieta de 3 săptămâni. Cum slăbim eficient într-un timp scurt

Pentru a obţine rezultate bune când vrei să scapi de kilogramele acumulate în sezonul rece, alege o dietă cu o durată mai mare care se poate transforma într-un nou stil alimentar.

Nu este deloc recomandat să ţii diete drastice care să te priveze fie de proteine, fie de carbohidraţii buni. În baza unei analize amănunţite şi a istoricului tău medical, un nutriţionist te poate îndruma să ţii o dieta personalizată.

La ce trebuie să renunţi

Limitează-te la o cafea pe zi, dimineaţa. Deşi, dacă bei ceaiul de mai sus, care conţine şi cofeină, nu mai ai nevoie şi de cafea. Nu consuma nimic din ceea ce conţine zahăr sau îndulcitori artificiali. Nu ai voie sub nicio formă alimente procesate sau alcool, potrivit clicksanatate.ro.

Fructe, la gustări

Nu te gândi că este vorba de snacksuri sau dulciuri ci vorbim aici despre fructe şi legume. Da, ai voie să mănânci în fiecare zi între mese, 2 porţii de fructe ori o porţie de oleaginoase crude (alune, migdale). Nu uita că poţi mânca şi legume fără amidon între mesele principale ale zilei!

sursa: sagliklimiyim.com

Foloseşte ulei de măsline și alege carnea slabă

La capitolul uleiuri ai voie să foloseşti pentru prepararea soteurilor sau a salatelor, 2 linguriţe de ulei de măsline, o dată pe zi. Poţi consuma alimente din proteine animale (pui, peşte, carne roşie) doar de două ori pe săptămână. Faptul că trebuie să mănânci puţină carne te ajută să previi foarte multe boli, precum cele cardiovasculare ori diabetul. De altfel, acest obicei combate obezitatea.

sursa: mensfitness.com

Brânzeturi și lactate, mai rar

Ca și în cazul cărnii, și aici ai restricții, astfel că ai voie lapte și brânză doar de 2 ori pe săptămână. Este valabil și pentru ouă.
Nu uita să bei zilnic 2 litri de apă, să facă sport și să dormi în fiecare noapte 8 ore!

Ceai Oolong, dimineața

Începe ziua cu o cană de ceai Oolong denumit „dragonul negru”. Atenție, acesta nu e un ceai negru ci se află la granița dintre cel verde și cel negru. Acest ceai chinezesc este răspândit în întreaga lume, fiind foarte apreciat datorită complexului mare de antioxidanți, catechine și nu în ultimul rând este de mare ajutor în lupta împotriva radicalilor liberi.

Ceaiul ajută la slăbit fiindcă are în componență polinefenoli care au rolul de a stopa acțiunea enzimelor care sunt responsabile de acumularea de grasimi în organism. Tot acest lichid reduce afecțiunile apărute la nivelul stomacului. De asemenea, scade colesterolul, accelerează metabolismul și  ajută la stabilizarea zahărului din sânge. După ce bei ceaiul Oolong, mănâncă timp de 3 săptămâni dimineața, o jumătate de avocado cu cereale integrale.

sursa: FitBody.ro

Proteine vegetale, la mesele de prânz și de seară

Pentru prânz și cină renumitul Dr. Oz recomandă să ai mese bazate pe legume bogate în proteine: fasole, felurite semințe organice, tofu (din soia), tempeh-ul ( mix de boabe întregi de soia, cu cereale întregi: grâu, mei ori orez. Ele sunt lăsate la fermentat și apoi presate într-un baton).

Pe lângă acestea ar trebui să mănânci o cantitate variată de legume fără amidon: castraveți, salată verde, zarzavaturi, spanac, ștevie, leurdă, sparanghel, varză, morcovi, ridichi, țelină, usturoi, ceapă, ardei, fasole verde, vinete, broccoli, conopidă, praz, gulii, roșii, sfeclă, dovleac, andive.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.